Sinav Sonuclari, Sınav Takvimi, Sinav Sorulari


Ehliyet motorlu taşıtlar sonuçları ve soruları
Ortaöğretim ( sbs, pybs) sonuçları ve  soruları
Ösym (Öss, Ösys, Tus, Kpss, Dgs........) sonuçları ve soruları
Turmob(Staja Başlama, Smmm, Ymm.....), sonuçları ve soruları
Açıköğretim Lisesi, Açıköğretim Fakültesi Sonuçları Sonuçları ve Soruları

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ YAPTIĞI SINAVLAR

Sınavlar
1-MTSS (MOTORLU TAŞIT SÜRÜCÜ ADAYLARI SINAVI) Ehliyet
MTSS Sınav Yeri Bilgisi
MTSS Sınav Sonuçları
MTSS Sınav Soruları
MTSS Uygulama Takvimi
2-AÇIKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVLARI
İlköğretim ve Açıköğretim Lisesi
AÇIKÖĞRETİM Sınav Yeri Bilgisi
AÇIKÖĞRETİM Sınav Sonuçları
AÇIKÖĞRETİM Sınav Soruları
3-ORTAÖĞRETİM KURUMLARI GEÇİŞ SINAVLARI
SBS (SEVİYE BELİRLEME SINAVI)
PYBS (PARASIZ YATILIK VE BURSLULUK SINAVI)
ORTAÖĞRETİM Sınav Yeri Bilgisi
ORTAÖĞRETİM Sınav Sonuçları
ORTAÖĞRETİM Sınav Soruları
4-RESMİ KURUMLAR SINAVI
RESMİ KURUMLAR Sınav Yeri Bilgisi
RESMİ KURUMLAR Sınav Sonuçları
RESMİ KURUMLAR Sınav Soruları
RESMİ KURUMLAR Sınav Uygulama Duyurusu

ÖSYM NİN YAPTIĞI SINAVLARALS (ASKERİ LİSELER İLE BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULUNDA ÖĞRENİM GÖRECEK ÖĞRENCİLERİ SEÇME SINAVI)
TUS (TIPTA UZMANLIK EĞİTİMİ GİRİŞ SINAVI)
YDUS (TIPTA YAN DAL UZMANLIK EĞİTİMİ GİRİŞ SINAVI)
ÖSS ( ÖĞRENCİ SEÇME SINAVI)
ÖSYS (ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ)
KPSS (KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVI)
DGS (DİKEY GEÇİŞ SINAVI)
ÜDS (ÜNİVERSİTELERARASI KURUL YABANCI DİL SINAVI)
KPDS (KAMU PERSONELİ YABANCI DİL BİLGİSİ SEVİYE TESPİT SINAVI)
ALES (AKADEMİK PERSONEL VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİMİ GİRİŞ SINAVI)
KPYS , JANDARMA
ÖSYM Sınav Sonuçları
ÖSYM Aday İşlemleri Sistemi
ÖSYM Başvuru Merkezi İşlemleri Sistemi
ÖSYM Uzaktan Belge Döküm Sistemi
ÖSYM Sınav Takvimi
1-Sınav Soruları Ana Sayfa
2-Sınav Soruları Ana Sayfa
OSS Sınav Soruları
KPSS Sınav Soruları
YDS Sınav Soruları
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİNİN YAPTIĞI SINAVLAR
AÖF Sınav Sonuçları
AÖF Sınav Takvimi
AÖF Sinav Soruları E-Öğrenme

STAJA BAŞLAMA, ABC, SMMM, YMM SINAVLARI
SMMM (Serberst Muhasebeci Mali Müşavir), YMM (Yeminli Mali Müşavir)
Staja Başlama Sınav Soruları ve Cevapları
Abc Smmm Ymm Sınav Soruları ve Cevapları
Sınav Sonuçları
Staja Giriş ve Staja Başlama Kılavuzu
Sınav Programları
Sınav Takvimi
Ana Sayfa Tesmer
Sınav Uygulama Yönergesi
Sınav Kurulum
Duyuru

SERMAYE PİYASASI KURULU:LİSANSLAMA SINAV SORULARI VE SONUÇLARI
Sermaye Piyasası Kurulu Ana Sayfa
Lisanslama Sınavları Hakkında Genel Bilgiler
Lisanslama Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı Ana Sayfa
Sınav Kılavuzu Ana Sayfa Kılavuz pdf
Duyurular
Lisanslama Sınav Sonuçları ve Sınava Giriş Belgesi

2009-3 Lisanslama Soruları Cevapları
2009-2 Lisanslama Soruları Cevapları
2009-1 Lisanslama Soruları Cevapları

2008-3 Lisanslama Soruları Cevapları
2008-2 Lisanslama Soruları Cevapları
2008-1 Lisanslama Soruları Cevapları

Sınav Takvimi